Visare...

Visare...

sâmbătă, 29 ianuarie 2011

Inca o zi..














Gandesc  prea  departe  pentru  ca  nimeni  nu  a  putut  vedea  adanc  in  suflet, sa- mi  inteleaga  nebunia  de  asta  uneori  in  apropierea  mea  se  aseaza  doar  monotonia.  Parcurg  cu greu  jegul  din  interiorul meu , cu ochi`nchisi, aprind tigara , lasand sa-mi curga rimelu`n ceasca. In minte derulez amintiri vechi,pe care le pastrez cu acelasi calm in cutii vechi, de care imi aduc aminte doar atunci cand am chef.
 Citesc amaru`n ochii lor, in ochii suntem toti la fel, trasi la indigo, pentru ca inima le bate tot mai slab, sunt pe punctul de a face infarct. Le e dor de tot ce era odata, inchid ochii si se vad incojurati de-o apa. Iadul sau Raiul? E marea..
    Orizontul vietii mele, ma trazesc inabusita de fum, reiau totul din nou, imi curge o noua lacrima pe obraz, pentru ca a mai trecut o zi, eu o privesc dispretuitor.. Pentru ca stiu ca va fi
fel.
            Vantul care imi poarta gandurile, ploaia care-mi stinge suferinta si rasaritul care-mi prevede sfarsitul.
                           E doar un anotimp spulberat de timp, iar inima e plina de tine..!:|



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu