Visare...

Visare...

joi, 27 ianuarie 2011

Un Nou Început


E sfarsit de semestru.. Ma simt atat de mizerabila.. Practic cred ca nu am facut nimic ca sa schimb situatia.. De ce inima mea e mai puternica decat creierul?
  Vreau liniste ca sa pot continua ,vreau forta ca sa ma pot ridica. Tot ce am vrut a fost sa fie ca inainte, dar acets lucru m-a marcat,nelasandu-ma sa o iau de la inceput, sa accept prezentul si sa nu incetez sa iubesc trecutul.
  Au fost momente cand gandurile mele erau atat de ciudate, incat nu ma puteam intelege..
In suflet acum nu am nimic, pentru ca totul e atat de confuz.. Si toate lucrurile din jurul meu ma deprima, ajutandu-ma sa realizez ca viata mea nu e colorata ,ca nu sunt spontana, ca nu  mi-am acoperit toata sufletul cu lucruri bune..
   Fumul tinde sa-mi acopere creierul ,pentru ca pur si simplu ma ajuta sa ma distind. Vreau sa trec peste tot si toate, vreau sa-mi fac un viitor, cu aceiasi oameni ,cu fostele ganduri, cu sentimente pure, cu idei nocive si gata sa ma faca sa explodez..
     Vreau sa o ajut sa isi revina, sa o pun pe picioare.. Pentru ca in acelasi timp trebuie sa am grija de 2 persoane.. Ea si eu..
            Imi propun mie, sa schimb totul peste o saptamana!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu